فروش انواع عسل و عسل درمانی برای معده در گرگان

فروش محصولات طبیعی زنبور عسل از جمه ژله رویال و گرده گل و انواع عسل با عطر و طعم و کیفیت عالی و عسل درمانی برای معده در گرگان و کل استان گلستان @dr_zanboor آدرس پیج اینستاگرام

فروش انواع عسل و عسل درمانی برای معده در گرگان

فروش محصولات طبیعی زنبور عسل از جمه ژله رویال و گرده گل و انواع عسل با عطر و طعم و کیفیت عالی و عسل درمانی برای معده در گرگان و کل استان گلستان @dr_zanboor آدرس پیج اینستاگرام

خرید و فروش انواع عسل - عسل نمدار - عسل بهارنارنج - عسل گون - عسل آویشن - عسل آفتابگردان - عسل جنگلی - عسل چندگیاه - عسل کوهی - عسل نمدار - عسل با موم و عسل درمانی برای معده در گرگان
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

 

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا نوشیدن لیمو و عسل در آب داغ یا چای بسیار شاداب کننده و آرامش بخش است؟

 

لیمو و عسل دو محصول مشابه گچ و پنیر هستند ، اما وقتی به نسبت مناسب مخلوط شوند فواید شگفت انگیزی برای سلامتی دارند.

 

آب لیمو و عسل مانند اکسیر سالم ، نیروگاه مواد مغذی است. چندین مطالعه ادعا کرده اند که این نوشیدنی به سوزاندن چربی کمک می کند ، آکنه را پاک کرده و سموم را از بدن دفع می کند.

 

عسل انبار آنتی اکسیدان ها - فلاونوئیدها و ترکیبات فنلی ، ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است.

 

لیمو ، غنی از ویتامین C و سایر مواد مغذی ضروری در تقویت ایمنی ، سم زدایی ، زمان تخلیه معده را به تأخیر می اندازد و سلامت دستگاه گوارش را بهبود می بخشد.

 

بیایید فواید آب لیمو و عسل را بررسی کنیم:

نوشیدنی سم زدا

آب لیمو و عسل به عنوان یک نوشیدنی سم زدایی طبیعی عمل می کند و ضمن سم زدایی بدن ، انرژی فوری را برای شما فراهم می کند. آن را با آب ولرم با معده خالی بنوشید. اطمینان حاصل کنید که عسل خالص یا ارگانیک است.

 

تقویت کننده انرژی

این نوشیدنی یک تقویت کننده طبیعی انرژی است که منبع سریع انرژی را در طول تمرین یا رژیم ورزشی برای شما فراهم می کند. این به تثبیت سطح انرژی پس از تمرینات شدید کمک می کند.

هضم را بهبود می دهد 

لیمو و عسل در آب گرم یک نوشیدنی ایده آل برای کاهش یبوست و برای هضم غذا است. این نوشیدنی در پاکسازی روده بزرگ و دفع مواد غذایی و سموم هضم نشده از بدن مفید است.

 

تقویت کننده ایمنی

این نوشیدنی سرشار از مواد مغذی ضروری از جمله ویتامین C ، B کمپلکس ، فسفر ، کلسیم و منیزیم است. مواد مغذی به تقویت سیستم ، پاکسازی سموم و جلوگیری از عفونت های دستگاه ادراری کمک می کند و بدن را در برابر عفونت ها محافظت می کند.

 

سلامت پوست را افزایش می دهد

این دم کرده برای پوست جادو می کند. دارای خواص ضد باکتریایی است و به عنوان یک پاک کننده طبیعی عمل می کند که به تصفیه خون ، افزایش کلاژن و درخشندگی و انعطاف پذیری پوست شما کمک می کند.

 

کاهش وزن

آب لیمو و عسل یک نوشیدنی عالی برای شروع روز شما است. افزودن چند قطره عسل و 1 قاشق چایخوری آب لیمو به آب گرم باعث افزایش فعالیت متابولیک می شود که به نوبه خود به سوزاندن چربی کمک می کند.

 

از سنگ کلیه جلوگیری می کند

ادرار غلیظ و اسیدی می تواند باعث احساس سوزش در مجاری ادراری در هنگام ادرار شود و همچنین ممکن است منجر به ایجاد سنگ شود. خاصیت ضد میکروبی عسل و اثر ادرارآور لیمو با هم کار می کنند تا باکتری ها و سایر مواد مضر ناخواسته را از سیستم دفع سنگ کلیه دفع کنند. علاوه بر این ، فراوانی اسید سیتریک در لیمو و عسل با هم قلیایی می شوند و می توانند تا حد زیادی از تشکیل سنگ در کلیه جلوگیری کنند.

 

سلامت قلب را افزایش می دهد

مطالعات متعدد نشان می دهد که مصرف مرکبات به ویژه میوه های حاوی غلظت بالای ویتامین C برای جلوگیری از مشکلات قلبی و جلوگیری از سکته مغزی بسیار مفید است. لیمو با داشتن منبع خوب ویتامین C ، به طور فوق العاده ای از عوامل ایجاد بیماری های قلبی جلوگیری می کند. در کنار عسل ، این جوشانده جادویی نقش کلیدی در کاهش سطح کلسترول بد و تری گلیسیرید در بدن ایفا می کند که به نوبه خود از رسوب پلاک در رگ های خونی جلوگیری می کند و همچنین از ایجاد آترواسکلروز و سایر مشکلات قلبی جلوگیری می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی