فروش انواع عسل و عسل درمانی برای معده در گرگان

فروش محصولات طبیعی زنبور عسل از جمه ژله رویال و گرده گل و انواع عسل با عطر و طعم و کیفیت عالی و عسل درمانی برای معده در گرگان و کل استان گلستان @dr_zanboor آدرس پیج اینستاگرام

فروش انواع عسل و عسل درمانی برای معده در گرگان

فروش محصولات طبیعی زنبور عسل از جمه ژله رویال و گرده گل و انواع عسل با عطر و طعم و کیفیت عالی و عسل درمانی برای معده در گرگان و کل استان گلستان @dr_zanboor آدرس پیج اینستاگرام

خرید و فروش انواع عسل - عسل نمدار - عسل بهارنارنج - عسل گون - عسل آویشن - عسل آفتابگردان - عسل جنگلی - عسل چندگیاه - عسل کوهی - عسل نمدار - عسل با موم و عسل درمانی برای معده در گرگان
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

چطور عسل طبیعی به درمان معده درد کمک می‌کند؟

بر اساس تحقیقات پزشکی،  اسید فرمیک و به‌طور کل اسیدهای آلی موجود در عسل طبیعی بر روی باکتری‌های دستگاه گوارش اثر می‌گذارند و از تخمیر یا نفخ جلوگیری می‌کنند و از این طریق باعث درمان بیماری‌های دستگاه گوارش می‌شوند. متخصصان تغذیه اهمیت فراوانی به آنزیم‌های عسل به‌ویژه دیاستاز و آنزیم آمیلاز می‌دهند و اعتقاددارند که این آنزیم‌ها تأثیر خوبی بر روی هضم غذا دارند.

یکی دیگر از خاصیت عسل، ضدالتهابی بودن آن است. از مهم‌ترین عوامل اکثر بیماری‌ها خصوصاً بیماری‌هایی همچون سرطان التهاب است و زمانی که بدن التهاب دارد نمی‌تواند در برابر بیماری‌ها مقاومت کند و درنهایت تسلیم بیماری می‌شود. خاصیت ضدالتهابی عسل باعث می‌شود زمانی که معده التهاب پیدا می‌کند به‌نوعی التیام یابد و آرام شود. عسل تسکین‌دهنده است و باعث آرام شدن معده می‌شود و هرگونه التهاب را از بین می‌برد. به همین دلیل عسل طبیعی برای درمان و کاهش درد معده بسیار مفید است.

درمان سوء‌ هاضمه با عسل طبیعی

سوء‌ هاضمه یکی دیگر از بیماری های درد معده است که باعث ناراحتی‌های بسیاری از جمله نفخ، اسیدیته، یبوست، احساس سوزش در قسمت فوقانی شکم یا سوزش قلب شود. در نظر داشته باشید سوء هاضمه در طولانی مدت امکان دارد منجر به زخم معده شود.

چه کارهایی باعث شده است سوءهاضمه بگیرید

خوردن غذاهای چرب، سرخ شده و مضر، عادات ناسالم از جمله کشیدن سیگار، ریفلاکس اسید معده ، عفونت باکتریایی ناشی از هلیکو باکتری پیلوری می‌تواند باعث سوء هاضمه شود.

روش درمان 

پودر دارچین و عسل طبیعی را با هم ترکیب کنید و قبل از خوردن غذا مصرف کنید ،این ترکیب باعث کم شدن اسید معده می شود.

تحقیقات نشان می دهد افرادی که به طور منظم و روزانه از عسل استفاده می کنند نسبت به دیگر افراد سالم تر هستند و دستگاه گوارش آنها هیچ مشکلی ندارد.

 

درمان ورم معده با عسل طبیعی

شاید برایتان سوال پیش بیاید عسل چه نقشی در درمان ورم معده دارد و چطور می شود با مصرف عسل از شر این بیماری خلاص شد؟

غالبا ورم معده به دلیل اختلال دستگاه گوارش و عملکرد نادرست مری رخ می دهد و زمانیکه معده نتواند غذا را به خوبی هضم کند ورم معده می تواند باعث ناراحتی فرد شود. 

روش درمان

دو قاشق غذاخوری عسل طبیعی را به آب گرم اضافه کرده و هر روز قبل از وعده صبحانه به صورت ناشتا بنوشید

درمان رفلاکس معده ( ترش کردن معده) با عسل طبیعی

ترش کردن معده یکی از مشکلات دستگاه گوارش است که افراد زیادی آن را تجربه کرده اند. زمانیکه معده به خوبی کار نکند و معده دچار رفلاکس باشد اسید معده زیاد می شود و ترش کردن معده رخ می دهد با توجه به اینکه افراد زیادی دچار این بیماری هستند، توصیه می شود از عسل طبیعی استفاده کنند.

عسل طبیعی با ترکیباتی که بر اثر فعالیت های آنزیمی زنبور عسل انجام می شود از ترکیباتی برخوردار است که باعث درمان ترش کردن معده می شود و از اختلالات دستگاه گوارش جلوگیری می کند. در واقع عسل طبیعی باعث کاهش اسیدیته معده می شود یعنی از ترش کردن معده جلوگیری می کند  و برای افرادی که مدام از این حالت رنج می برند می تواند بسیار مفید باشد. از این رو اگر شما هم در دسته افرادی هستید که از ترش کردن معده رنج می برید و می خواهید در کوتاهترین زمان ممکن درمان شوید از عسل در برنامه غذایی خود استفاده کنید.

 

روش درمان

استفاده از عسل طبیعی به تنهایی کافی است. اما اگر نمی خواهید عسل را به تنهایی مصرف کنید، می توانید آن را با یک لیوان آب گرم یا چای مخلوط کنید و قبل از غذا مصرف کنید.یک دوز معمولی آن حدود یک قاشق چای خوری است.

 

درمان یبوست با عسل طبیعی

یبوست یکی از شایع ترین عوارض بیماری های گوارشی است که این روزها بیشتر افراد از آن رنج می برند. اگر شما هم به این عارضه مبتلا هستید و به دنبال یک راهکار ساده و کاربردی می گردید توصیه می کنیم عسل مصرف کنید. عسل باعث تحرک روده شده و از یبوست جلوگیری می کند. زمانیکه فرد روزانه از عسل مصرف می کند دستگاه گوارش به خوبی فعالیت کرده و روده ها نیز در سلامت کامل هستند. از این رو قندهای مفید فروکتوز که در عسل موجودند باعث بهبود فعالیت دستگاه گوارش شده و یبوست درمان خواهد شد.

روش اول

۱۵ الی ۲۰ گرم شنبلیله را در یک لیتر آب دم کرده و صاف کرده آن را با ۲۵۰ گرم عسل مخلوط کرده و روزی سه فنجان قبل از غذا میل نمایید.

روش دوم

 ۴۰ گرم میوه تازه آقطی (یاس کبود) را در یک لیتر آب یا شیر مخلوط کنید و ۱۰ دقیقه بجوشانید و پس از صاف کردن با ۲۵۰ گرم عسل طبیعی صبح ناشتا به فاصله نیم ساعت هر بار یک لیوان در دو یا سه مرحله از آن بنوشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی