فروش انواع عسل و عسل درمانی برای معده در گرگان

فروش محصولات طبیعی زنبور عسل از جمه ژله رویال و گرده گل و انواع عسل با عطر و طعم و کیفیت عالی و عسل درمانی برای معده در گرگان و کل استان گلستان @dr_zanboor آدرس پیج اینستاگرام

فروش انواع عسل و عسل درمانی برای معده در گرگان

فروش محصولات طبیعی زنبور عسل از جمه ژله رویال و گرده گل و انواع عسل با عطر و طعم و کیفیت عالی و عسل درمانی برای معده در گرگان و کل استان گلستان @dr_zanboor آدرس پیج اینستاگرام

خرید و فروش انواع عسل - عسل نمدار - عسل بهارنارنج - عسل گون - عسل آویشن - عسل آفتابگردان - عسل جنگلی - عسل چندگیاه - عسل کوهی - عسل نمدار - عسل با موم و عسل درمانی برای معده در گرگان
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

۷ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

 

گرده گل، یک مولتی ویتامین طبیعی و مکمل غذایی بی نظیر

گرده شامل انواع املاح معدنی، ویتامین ها و پروتئین است. این یعنی تمامی مواد مورد نیاز بدن که در مکمل های شیمیایی وجود دارد را می توان در دانه های گرده گل پیدا کرد. با این تفاوت که گرده گل هیچ گونه عوارض جانبی خاصی ندارد و می تواند به درمان بیماری ها نیز کمک کند.

گرده گل بسیاری از کمبودهای بدن را جبران کرده و انرژی بدن را برای فعالیت های روزانه تامین می کند. اضافه کردن گرده گل به شربت عسل طبیعی، می تواند یک نوشابه انرژی زا واقعی و پرخاصیت درست کند که خواص بی نظیری دارد.

همچنین گرده گل به عنوان ماده ای سرشار از املاح معدنی مثل آهن، توانسته به عنوان یک قرص آهن طبیعی برای درمان کم خونی و پیشگیری از آن شناخته شود. البته این به شرطی است که منظم از این دانه های طلایی تولید شده توسط زنبور استفاده کنید.

خواص گرده گل برای پروستات

به جرئت می توان گفت که شناخته شده ترین خاصیت گرده گل، خواص آن برای درمان مشکلات پروستات است. التهاب پروستات یکی از بیماری های شایع در مردان شناخته می شود که عامل بروز مشکلات جنسی و حتی سرطان پروستات است. روش های مختلفی برای درمان پروستات در طب سنتی وجود دارد. یکی از بهترین روش ها، استفاده از گرده گل است.

گرده گل می تواند التهاب پروستات را کم کرده و مشکلات ایجاد شده را برطرف کند. هنوز دلیل قطعی برای علت اثرگذاری گرده بر روی پروستات بیان نشده اما با توجه به عدم عوارض جانبی، توسط متخصصان اورولوژی تجویز می شود.

چطور عسل طبیعی به درمان معده درد کمک می‌کند؟

بر اساس تحقیقات پزشکی،  اسید فرمیک و به‌طور کل اسیدهای آلی موجود در عسل طبیعی بر روی باکتری‌های دستگاه گوارش اثر می‌گذارند و از تخمیر یا نفخ جلوگیری می‌کنند و از این طریق باعث درمان بیماری‌های دستگاه گوارش می‌شوند. متخصصان تغذیه اهمیت فراوانی به آنزیم‌های عسل به‌ویژه دیاستاز و آنزیم آمیلاز می‌دهند و اعتقاددارند که این آنزیم‌ها تأثیر خوبی بر روی هضم غذا دارند.

یکی دیگر از خاصیت عسل، ضدالتهابی بودن آن است. از مهم‌ترین عوامل اکثر بیماری‌ها خصوصاً بیماری‌هایی همچون سرطان التهاب است و زمانی که بدن التهاب دارد نمی‌تواند در برابر بیماری‌ها مقاومت کند

خواص عسل برای پوست

عسل یک راه حل موثر برای زیباسازی پوست می باشد که باعث طراوت و شادابی آن می شود و پوست را تغذیه می کند. عسل با پوشاندن بافت های پوست با گلیکوژن، باعث تحریک عضلات صورت می شود و کمک می کند تا پوست هرچه سریع تر از آلودگی ها و باکتری ها تمیز گردد. قبل از اینکه به خواص عسل برای پوست بپردازیم بهتر است کمی درباره ترکیبات آن بیشتر بدانیم.

 

۱خاصیت مرطوب کنندگی عسل برای پوست

اگر شما به مواد طبیعی مراقبت از پوست علاقه زیادی دارید، بدانید که عسل علاوه بر ارزش غذایی و تغذیه ای که دارد برای مراقبت از پوست نیز بی نظیر است. ما همیشه می دانیم که این ماده شیرین کننده که با آنتی اکسیدان های طبیعی غنی شده، عالی است. اما در دنیای مراقبت از پوست به صورت موضعی کاربرد دارد و می تواند به مرطوب کردن و تغذیه پوست کمک کند.

۲پاک کننده منافذ

عسل خام به آرامی و به طور مؤثر در اعماق منافذ نفوذ می کند و در صورتی که عسل ارگانیک و خام باشد، مصرف آن برای پاک سازی منافذ پوست می تواند نتیجه چشمگیری را به همراه داشته باشد، زیرا 

معجون کنجد و عسل برای تقویت حافظه

 

خواص عسل بر روی حافظه:

نتیجه آزمایش ها و تحقیقات دانشمندان، نشان دهنده ی این است که عسل نقش به سزایی در تقویت حافظه دارد. وجود ویتامینD موجود در عسل کلسیم و فسفر بدن را تنظیم می کند، در نتیجه حافظه تقویت می شود.

از طرفی سمغ موجود در عسل نمی گذارد جدار عروق سفت شود و آن را نرم نگه می دارد و در نتیجه مواد غذایی بهتر به مغز و اعصاب می رسد و مطالب بهتر در حافظه می ماند.


عسل چگونه تولید می شود و از کجای زنبور است؟

 

عسل قطعا مدفوع زنبورعسل نیست و زنبور حتی در شرایطی که نمی‌تواند پرواز کند هم مدفوع خود را تا هفته‌ها نگه می‌دارد که آلودگی وارد کندو نشود و آن را در خارج از کندو تخلیه می‌کند. اما حالا این سوال به وجود می‌آید که پس عسل چیست و چگونه تولید می‌شود و از کجای زنبور خارج می‌شود.

تولید عسل چندین مرحله دارد که شامل: ۱. جمع آوری شهد ۲. تغلیظ شهد ۳. ذخیره سازی و پلمپ است. که در زیر در مورد آنها صحبت می‌کنیم

برای دیدن ادامه این مقاله روی ادامه مطلب کلیک کنید.

۱۰ دلیل عمده برای افزودن گرده گل به رژیم غذایی روزانه

در اینجا تنها ۱۰ دلیل عمده برای افزودن گرده گل به رژیم غذایی روزانه شما وجود دارد !
۱ . افزایش انرژی .  طیف وسیعی از مواد مغذی موجود در گرده گل آن را به یک انرژی دهنده عالی طبیعی تبدیل می کند. کربوهیدرات ها، پروتئین و ویتامین B می توانند در طول روز با افزایش استقامت و مبارزه با خستگی به شما کمک کنند.
۲ . نرم کننده پوست:  گرده گل اغلب در محصولات موضعی که هدف آن ها درمان شرایط التهابی و سوزش های پوستی مانند پسوریازیس یا اگزما است مورد استفاده قرار می گیرد. اسید آمینه ها و ویتامین ها از پوست محافظت می کنند و به بازسازی سلول ها کمک می کنند.
۳ . سیستم تنفسیگرده گل زنبور عسل حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که ممکن است اثر ضد التهابی بر روی بافت های ریه داشته باشد و مانع حمله ی آسمی شود.

دلیل اینکه عسل اغلب به عنوان عنصر اصلی تقریبا در هر محصول آرایشی یافت می شود این است که پوست را از عمیق مرطوب می کند. آنزیم های موجود در عسل باعث می شود تا به راحتی به پوست نفوذ کرده و در عین حال آن را نرم کند.

عسل یک ماده طبیعی و مفید برای پوست